klik sini untuk promosi

29 October 2012

testimoni..HAHA

testimoni terbaru..
hanya dalam 3hari sahaja !



hahaha..tak ada khejewww betoi lah haha
maaf..ini tidak ada kaitan dengan mane2 produk di pasaran..

:: gambr sebelum dan selepas raye aji ::

merujuk kepada gambar di atas,
bdn aq ni kan, cept betui naek..sampai x faham aq..mengapakah???? (..........)aq seniri pun x tau kan,apatah lagi korg kan?kui3~
bru 3 HARI..
sebab raye kan,abis ketupat,nasi impit,rendang aq makan..
ketupat palas yg pling sedap tuh lagi banyak aq makan..tapi kat cnie,dye goreng ketupat palas tu..makan panas2..fuhhhh~
ade malam tu pergi kenduri tahlil..tak ramai pun perempuan..aq sabar tgu kaum adam ambil makanan.risau aq takut lauk habis..maklum la,laki kan kuat makan..
.lepas tu aq beratur n ambil hampir penuh pinggan dengan daging2..terkejut agaknye orang yg menengok nye..haha XD
p aq relax je..tengah2 makan tu,tuan rumah sua lagi semangkuk daging kat aq..he he he..
menambah lah aq..pastu group mak cik sebelah nie dah siap makan,tolak pulak mgkuk daging dye kat aq..he he he..bertambah lgi daging..
nak balik tu,tuan rumah tahan pulakk....bagi plastik berisi daging kat kami..terima kasih mak cik....
seyes aq kenyang betul malam raye tu..
raye ke 2 tuw,melawat pulak saudara2..makan nasi dagang..aq tak gemar nasi dagang,tapi yg kali ni kene betul dengan selera aq..siap menambah nsik lagi..
lepas dah puas beraye,aq n family bertolak balik ke kuantan..n n n n n................seluar aq....ketat !!!xsedar sebelum nie sebb kat kg pakai kain je..kat rumah baru sedar..hishh..berat2..bju itam tu kali pertame pakai n kali terakhir..dh x muatt kotttt~haha

4 comments:

  1. mcm sebatang pensil :) hehe gurau je.. ok latu dh bersi :) semoga mengamalkan gaya hidup sihat :)

    ReplyDelete
  2. haha..gaya hidup sihat saye ialah mkn mkn dan mkn..kekeke

    ReplyDelete
  3. macam same je . . hehehe, btw singgah :)

    ReplyDelete