klik sini untuk promosi

3 June 2016

Perlaking Original Promosi

PERLAKING PROMO!
WASSAP 0169503401

Perlaking 1 BOX (new) RM40, 2box RM70 FREE POS
Borong 10 Perlaking: RM29x10 FREE POS



BORONG PM/WHATSAPP
JUM GEBU SEBELUM RAYA...2 hari dh nmpk beza warna kulit dan lbh glowing...
Rugi sgt tak cuba...sblum sahur kita nyam nyam dlu ngn PERLAKING...
Manfaat ajaib PERLAKING :
 Antikedutan dan awet muda
 Membuang ulser kulit, melasme dan jeragat serta bintik hitam
 Menyembuhkan ruam dan ekzema
 Mencantikkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, dan sihat secara semulajadi
 Mencerahkan kulit.
 Perlindungan matahari
 Menggalakkan pertumbuhan kulit baru , menghasilkan kolagen pemulihan, serta meneutralkan radikal bebas yang merosakkan kulit.
 Menguatkan folikal rambut
 Meningkatkan daya ingatan
 Menguatkan antibodi dan imun badan
 Jerawat kecut
 Merangsang peredaran darah
 Mengurangkan tahap kolesterol
 Menguatkan tulang, merangsang pertumbuhan tulang baru dan meningkatkan kepadatan tulang.
 Menentang penuaan, kanser dan kesan-kesan bahaya sinaran.
 Menghilangkan keadaan kulit yang tidak diingini seperti kulit pudar, blotches merah, jerawat, zits dan jerawat, tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan, mengecilkan liang pori-pori
 menghapuskan parut dalam masa 1 minggu atau kurang
Harga ASAL RM160

Order laju2 👇
✩WhatsApp0169503401
✩WhatsApp0169503401
✩WhatsApp0169503401

PERLAKING PERLA KING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI 

CARA PENGAMBILAN ✔ Koyakkan sachet dan terus dimakan
✔ 1 Sachet 5 GM
✔ Makan cuma satu kali sehari sebelum sarapan
✔ Minum air putih sekurang-kurangnya 3 liter sehari


FAQ Perlaking :

1) Berapa lama masa yang diambil untuk produk ni menampakkan keberkesanannya?
▶️▶️ 1-3 hari. Ada yg ambik masa sehingga 1-2 minggu . Ia bergantung kepada sistem metabolisme badan masing2 . Jgn risau PERLAKING mempunyai dos dan khasit yg cukup tau untuk beri kesan paling cepat !

2) Ibu mengandung / menyusu boleh ambil produk ni?
▶️▶️ Boleh . Kami ada testimoni ibu menyusu anak menjadi makin putih masa makan PERLAKING .

3) Saya ada alahan dengan seafood, boleh ke ambil produk ni?
▶️▶️ Boleh . Kerana PERLAKING tak mengandungi kolagen ikan tilapia . Kami cuma menggunakan Ovari Ikan Salmon sahaja . Tahu tak ikan Salmon diperkaya Omega 3 yg mampu merawat alahan dan pelbagai masalah kesihatan lain ??

4) Kulit saya naik jerawat / parut / rashes yang teruk akibat salah ambil produk, bolehkah produk ini menghilangkan kesan tersebut?
▶️▶️ Boleh . Berikan masa selama 1-2 minggu kepada PERLAKING untuk bertindak . Sebagusnya sebulan tau ! Lagi bagus 3 bulan dimakan tanpa stop untuk kesan wow wow wow ❤️❤️❤️

5) Saya ada masalah kulit kering / menggelupas / ekzema, adakah produk ini berkesan?
▶️▶️ Berkesan . Itu lah kehebatan kolagen ikan salmon yg mampu merawat masalah mcm di atas . Kami ada testimoni yg kata ekzema mereka hilang lepas makan PERLAKING 

6) Ada kesan sampingan ke makan produk ni?
▶️▶️ 100% tak ada . Produk dihasilkan oleh kilang GMP yg dipantau KKM . Kami bukan produk import Cina mahupun repacking Thailand !

7) perlaking Boleh menggemukkan??
😎
▶️▶️ Confirm tak ! Sebabnya kami guna kolagen Ikan Salmon . Malah boleh menguruskan badan dan beri berat badan ideal . Kalau dh kurus tu takkan kurus dah . Testimoni kami kata makan PERLAKING makin kurus . Pembuangan najis juga lawas tiada masalah pencernaan . Lg hebat ?? PERLAKING kami membuang toksin sebab tu boleh kurus !

9)Boleh ke campur dg supplement lain??
▶️▶️ Boleh tak ada masalah . Tidak perlu jarakkan pon tak apa . Jika suplemen yg anda makan diambil pada waktu pg , anda boleh makan PERLAKING pada waktu malam . 

10) Kalau ada ambil ubat-ubatan / jamu, boleh ke ambil produk ni? Kalau boleh, berapa lama perlu jarakkan masa?
▶️▶️ Jamu dan ubat perlu dijarakkan 30minit atau 2 jam sebelum pengambilan PERLAKING . Sebab tu produk kami berbentuk sachet dan kecil sebab senang dibawa kemana mana untuk diambil selepas gape masa yg diberitahu .









Beza setiap Sachet

gold - 1st batch ( Rasa manis-manis sedap)
silver - 2nd
gold terang - 3rd batch
putih printed - 4th batch ( Rasa sedikit pahit- lebihan anggur extract)
beza setiap perlaking mengikut turutan


Perlaking tiruan label bulatan simbol tu kecil. 



Beli dengan kami, 100% Original 


perlaking original 100%

Perlaking new rm120 hologram

PERLAKING NEW!
.
ADA QR CODE - RM120-1

TANPA QR CODE - RM40 FREE POS 
+POS RM7 SEMENANJUNG
+POS RM11 SABAH SARAWAK
.
Favourite Q/A
Q - APA BEZA SIS?
A - SEMUA SAMA SIS (KOTAK, SACHETS, ISI DALAM, SEMUA)..BEZANYA ADA QR CODE SHJ UTK SAHKAN DARIPADA HQ..SEBAB YG ADA QR CODE MESTI IKUT HRGA YG DITETAPKAN OLEH HQ..

Kalau setuju nk oder kat bawah ni ada no akaun,
Nanti dah bank in bgth saya blk yea sertakan 

Resit pembayaran
nama
no tel
alamat
jumlah oder

CIMB BANK 
7036710031
NORSYUHADA BINTI AB KAHAR

MAYBANK 
MAYBANK: 156012378863
NORSYUHADA BINTI AB KAHAR

Trima ksh sudi berurusan dengan Shoppe House

#Email: norsyuhada.kahar@gmail.com

#Facebook page : Shoppe House
https://www.facebook.com/yayahgurlz

#Fb Profile: Syuhada Norizan Kahar

3 comments:

  1. so, kena beli yg mana sebenarnye..sebab sy baru beli xde gmbr safiey pon..

    ReplyDelete
  2. mana satu yg betul. ada dealer yg kata perlaking xde yg tiruan. yg ni plak kata ada. mana satu yg betul sebenarnyer... atau, asal harga murah terus label fake...

    ReplyDelete
  3. yang rm 40 adakah tiruan

    ReplyDelete