klik sini untuk promosi

21 April 2016

Japanese Bamboo Charcoal

Japanese Bamboo Charcoal
 RM50+ pos RM7 SM@ RM11 SS,
Whatsapp 0169503401

Jom rawat kulit muka jauh2 dari toksin dan racun bahan kimia yang terkumpul dengan #japanesebamboocharcoal ..
Tak susah,cuci muka bersih2 dgn SABUN ARANG BULUH JEPUN dan pakai MASKER PATI SERBUK ARANG BULUH JEPUN ke seluruh muka ..tak lama pun,ARANG BULUH JEPUN ni ambil masa 10minit hingga 15minit je tiap hari utk rawat kulit muka ada dr lapisan paling dalam utk sihatkan kulit..
Bila kulit dah sihat,bebas toksin dan racun bahan kimia, tentu tentu lahh kulit jadi makin bersih,dan nak pakai skincare yg organic lepas dr tu pn senang je nak nampak hasil..
Selain itu, #japanesebamboocharcoal mempunyai tinggi khasiat untuk merawat kulit seperti :
­čî┐Mencerahkan kulit wajah yang kusam
­čî┐Mengecutkan jerawat dengan segera
­čî┐Menyembuhkan luka pada kulit muka
­čî┐Mengawal minyak yang berlebihan
­čî┐Memudarkan parut hitam dan bekas jerawat
­čî┐Mengatasi masalah bintik hitam
­čî┐Menegangkan kulit muka
­čî┐Menyerap toksin dan racun pada lapisan dalam kulit muka
Untuk penggunaan 2bulan hingga 3bulan..!! Sangat jimat..!! 100% organic dan bebas bahan kimia.
Diperbuat dari arang buluh jepun asli yang di import segar dari kebun buluh terkenal di Jepun..!!




Kalau setuju nk oder kat bawah ni ada no akaun,
Nanti dah bank in bgth saya blk yea sertakan

Resit pembayaran
nama
no tel
alamat
jumlah oder

CIMB BANK
7036710031
NORSYUHADA BINTI AB KAHAR

MAYBANK
MAYBANK: 156012378863
NORSYUHADA BINTI AB KAHAR

Trima ksh sudi berurusan dengan Shoppe House

#Email: norsyuhada.kahar@gmail.com

#Facebook page : Shoppe House
https://www.facebook.com/yayahgurlz

#Fb Profile: Syuhada Norizan Kahar

No comments:

Post a Comment